Quotidiano | Categorie: Politica

A Trevixo Veneto Stato el radopia i voti indipendentisti rispeto al 2010

Di Redazione VicenzaPiù Lunedi 16 Maggio 2011 alle 22:46 | 0 commenti

ArticleImage

Gianluca Busato, Veneto Stato  -  Suceso indipendentista, intanto che la lega la perde el 15-20% del so eletorato
I rixultati ancora provixori dele elesion provinciai de Trevixo i conferma un suceso s-cieto de Veneto Stato: in pratica a ghemo radopià i voti che gavea ciapà PNV e Veneti Independensa mesi insieme nele elesion regionali del 2010, senpre in provincia de Trevixo.

No stemo farse incantar dai organi de regime: inte un panorama che vede la lega nord perdar voti in modo consistente rispeto ale regionali (anca somandoghe Rasa Piave i perde na cifra consistente tra el 5 e el 10% rispeto al'àno pasà), el rixultato de Veneto Stato intorno al'1,5% el xè un mucio significativo e vardando ben i rixultati nel teritorio el xè anca un segnal che ndoe che se gà lavorà ben, i rixultati i xè rivai. Da cualche parte a ghemo superà el 4%, par exenpio.
Xè ancora presto pa studiar i flusi eletorali, parché i dati i xè ancora in faxe de asestamento, ma vien fora ciaro che ndoe che ghe xè soci che xè stai ativi in canpagna eletoral semo cresùi in modo inportante rispeto a ndoe che no gerimo prexenti.
A ghemo butà xò na baxe inportante che fa ben sperar par el prosimo futuro.
E deso la riceta la xè riunion a maneta in ogni comun, sensa sosta. Se a distansa un àno, co in mexo le dificoltà de metar in piè un partito neonato, a semo riusii a far el dopio dei voti, a vol dir chela strada par l'indipendensa la xè cuela giusta.
El Veneto Stato indipendente da ancuò el xè pì visin.
Gianluca Busato
Coordinatore Trevixo sità
Veneto Stato


Commenti

Ancora nessun commento.
Aggiungi commento

Accedi per inserire un commento

Se sei registrato effettua l'accesso prima di scrivere il tuo commento. Se non sei ancora registrato puoi farlo subito qui, è gratis.





Commenti degli utenti

Giovedi 27 Dicembre 2018 alle 17:38 da Luciano Parolin (Luciano)
In Panettone e ruspe, Comitato Albera al cantiere della Bretella. Rolando: "rispettare il cronoprogramma"
Caro fratuck, conosco molto bene la zona, il percorso della bretella, la situazione dei cittadini, abito in Viale Trento. A partire dal 2003 ho partecipato al Comitato di Maddalene pro bretella, e a riunioni propositive per apportare modifiche al progetto. Numerose mie foto del territorio sono arrivate a Roma, altri miei interventi (non graditi dalla Sx) sono stati pubblicati dal GdV, assieme ad altri come Ciro Asproso, ora favorevole alla bretella. Ho partecipato alla raccolta firme per la chiusura della strada x 5 giorni eseguita dal Sindaco Hullwech per sforamento 180 Micro/g. Pertanto come impegno per la tematica sono apposto con la coscienza. Ora il Progetto è partito, fine! Voglio dire che la nuova Giunta "comunale" non c'entra più. L'opera sarà "malauguratamente" eseguita, ma non con il mio placet. Il Consigliere Comunale dovrebbe capire che la campagna elettorale è finita, con buona pace di tutti. Quello che invece dovrebbe interessare è la proprietà della strada, dall'uscita autostradale Ovest, sino alla Rotatoria dell'Albara, vi sono tre possessori: Autostrade SpA; La Provincia, il Comune. Come la mettiamo per il futuro ? I costi, da 50 sono saliti a 100 milioni di € come dire 20 milioni a KM (!) da non credere. Comunque si farà. Ma nessuno canti Vittoria, anzi meglio non farne un ulteriore fatto "partitico" per questioni elettorali o di seggio. Se mi manda la sua mail, sono disponibile ad inviare i documenti e le foto sopra descritte. Con ossequi, Luciano Parolin [email protected]
Gli altri siti del nostro network