A Trevixo Veneto Stato el radopia i voti indipendentisti rispeto al 2010
Lunedi 16 Maggio 2011 alle 22:46 | 0 commenti
Gianluca Busato, Veneto Stato - Suceso indipendentista, intanto che la lega la perde el 15-20% del so eletorato
I rixultati ancora provixori dele elesion provinciai de Trevixo i conferma un suceso s-cieto de Veneto Stato: in pratica a ghemo radopià i voti che gavea ciapà PNV e Veneti Independensa mesi insieme nele elesion regionali del 2010, senpre in provincia de Trevixo.
No stemo farse incantar dai organi de regime: inte un panorama che vede la lega nord perdar voti in modo consistente rispeto ale regionali (anca somandoghe Rasa Piave i perde na cifra consistente tra el 5 e el 10% rispeto al'à no pasà ), el rixultato de Veneto Stato intorno al'1,5% el xè un mucio significativo e vardando ben i rixultati nel teritorio el xè anca un segnal che ndoe che se gà lavorà ben, i rixultati i xè rivai. Da cualche parte a ghemo superà el 4%, par exenpio.
Xè ancora presto pa studiar i flusi eletorali, parché i dati i xè ancora in faxe de asestamento, ma vien fora ciaro che ndoe che ghe xè soci che xè stai ativi in canpagna eletoral semo cresùi in modo inportante rispeto a ndoe che no gerimo prexenti.
A ghemo butà xò na baxe inportante che fa ben sperar par el prosimo futuro.
E deso la riceta la xè riunion a maneta in ogni comun, sensa sosta. Se a distansa un à no, co in mexo le dificoltà de metar in piè un partito neonato, a semo riusii a far el dopio dei voti, a vol dir chela strada par l'indipendensa la xè cuela giusta.
El Veneto Stato indipendente da ancuò el xè pì visin.
Gianluca Busato
Coordinatore Trevixo sitÃ
Veneto Stato
Accedi per inserire un commento
Se sei registrato effettua l'accesso prima di scrivere il tuo commento. Se non sei ancora registrato puoi farlo subito qui, è gratis.